Czy każdy Klient wart jest Twojej uwagi? – Polka Przedsiębiorcza

Czy każdy Klient wart jest Twojej uwagi?

20/80 znana jako zasada Pareta znana, lubiana i szeroko w biznesie wydaje się być wykorzystywana Z jakiego powodu warta jest twojej uwagi? Amerykański teoretyk zarządzania, Joseph Juran, sformułował i opisał zasadę 20/80 jako uniwersalne prawo odnoszące się do alokacji zasobów. W podawanych przez siebie przykładach Juran powoływał się na prace Pareta (Vilfred Pareto zajmował się zagadnieniem nierównej dystrybucji bogactwa) i nazwał zasadę 20/80 jego nazwiskiem. Zasada Pareta opisuje wiele zjawisk z obszaru ekonomii i zarządzania, zgodnie z którą 20% badanych obiektów związanych jest z 80% pewnych zasobów.

Kto przynosi „kasę” do mojego biznesu?
Teoria oraz doświadczenie wielu firm potwierdza iż 20% klientów przynosi nam 80% przychodów ze sprzedaży. Jeśli tak jest to warto zastanowić się nad paroma pytaniami:

  • Kim są ludzie z grupy 20%, którzy generują mojej działalności 80% przychodów? Czy ich dobrze znam?
  • Czy posiadane o nich informacje są aktualne?
  • Jakie maja plany rozwojowe na przyszłość?
  • Jaka jest ich kondycja finansowa?
  • Jak są regulowane przez nich należności?
  • Jak wygląda aktywność konkurencyjna firm dla naszych klientów?

Po co mamy to wiedzieć? Aby nie okazało się, że z dnia na dzień strumień przychodów, jaki generują klienci z segmentów kluczowych, z różnych przyczyn, niekoniecznie zależnych od nas, przestanie płynąć. Dodatkowo, nie zawsze ci, którzy przynoszą nam 80% zysków mogą należeć do naszych „ulubieńców”, ale … również z nimi musimy umieć zbudować i rozwijać partnerskie relacje.

Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe czyli…
Stawiając Klientów w sercu naszego biznesu, naszych działalności, poznajmy ich, wejdźmy w ich buty i przede wszystkim uważnie ich słuchajmy, doceniajmy, akceptujmy, chwalmy, bądźmy za nich wdzięczni, bądźmy wobec nich uprzejmi, obdarzmy ich uwagą i według złotej zasady etyki traktujmy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Inwestując w ten sposób odniesiemy korzyści zarówno na poziomie emocjonalnym jak i finansowym.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO.

KIM JESTEŚMY?

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma: StartGO! Patrycja Załuska NIP 6912115351

JAKIE DANE OSOBISTE ZBIERAMY I DLACZEGO JE ZBIERAMY

Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu poprawnego funkcjonowania naszej działalności. Administrator Danych Osobowych powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest analityka internetowa strony www, analiza odwiedzin, odpowiadanie na zapytania za pomocą formularza kontaktowego oraz w celach pozyskiwania kontaktów od osób zainteresowanych naszą działalnością.

JAKIE DANE BĘDĄ PRZETWARZANE?

Dane jakie będziemy przetwarzać to: imię (imiona), nazwisko, adres e-mail, numeru telefonu. Dodatkowo mogą być przetwarzane dane pozwalające na identyfikację urządzenia z którego korzystasz na potrzeby strony internetowej, takie jak adres IP i identyfikator MAC.

CIASTECZKA

„Cookie” (ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe zachowane na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym i pobierane stamtąd przy każdej kolejnej wizycie online. Strona wykorzystuje pliki „cookie”, by ułatwić i uprzyjemnić Ci wizyty na naszej stronie.
Nie używamy ich do przechowywania Twoich danych osobowych ani nie ujawniamy tych informacji innym.

OSADZONE TREŚCI Z INNYCH WITRYN

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować Twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie Twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE

Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat do czasu wykorzystania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej lub do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

JAKIE MASZ PRAWA DO SWOICH DANYCH

Prawa, które przysługują każdej osobie to:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia) oraz ich sprostowania (art. 16 Rozporządzenia)
  • prawo do usunięcia danych (art. 17 Rozporządzenia) przysługujące w określonych w Rozporządzeniu przypadkach
  • prawo do ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia)
  • prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych (art. 21 Rozporządzenia). W przypadku sprzeciwu złożonego
  • przed realizacją umowy lub w trakcie realizacji, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości realizacji części wszystkich usług w ramach umowy i może zostać potraktowane jako wypowiedzenie umowy.
  • prawo do cofnięcia zgody (art. 6 ust 1 lit a) Rozporządzenia), w przypadkach kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody
  • prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą) w przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia